.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جنجال این بار در ولایت ناطق‏نوری

لیگ بوکس در طول چند سال اخیر با حواشی فراوانی همراه بوده است که برخی از این حاشیه‏ها غالب بر متن، با درگیری‏های جزئی نیز همراه بوده اما رئیس بیست ساله فدراسیون بوکس، از کنار این حاشیه‏ها همواره عبور کرده و بر طول عمر مدیران لیگ بوکس در این مناصب افزود تا جایی که این بار حواشی همراه با درگیری لیگ بوکس به ولایت احمد ناطق‏نوری نیز رسید تا اوضاع قدری تغییر کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی تابناک، لیگ بوکس 88 نیز همچون چند دوره گذشته از ظرفیت فنی و کمی بالایی برخوردار نبود و با حضور تعداد محدودی تیم برگزار شد تا شاید برآورد کل هزینه برگزاری رویداد حرفه‏ای مشتزنان در این دوره به انضمام هزینه صورت پذیرفته توسط تیم‏ها، در خوشبینا‏نه‏ترین حالت به سیصد میلیون تومان نرسد.

با این حال این رقابت‏ها شاید به قدر چند تیم غیرتهرانی لیگ برتر فوتبال حواشی را داشته که به دلیل عدم پردازش رسانه‏ها به این رقابت‏ها، قالباً مسکوت مانده است اما آخرین آنها به دلیل شدت و حدت نتوانست از نظرها دور بماند.

ديدار تيم هاي بنياد بهادر مازندران و پيوند ساپكو در دور برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ بوكس در حالی روز جمعه در شهر نور با جدال تيم هاي پيوند ساپكو و بنياد بهادر مازندران پيگيري شد که بنابر اخبار دریافتی درگیری شدیدی میان هواداران تهرانی و نوری به دلیل نحوه قضاوت رقابت نمایندگان این دو تیم صورت پذیرفت.

در این دیدار که در حضور حدود یک هزار تماشاگر نور و حدود چهل تماشاچی از تهران برگزار شد، در حالي كه تيم مازندران با نتيجه 3 بر يك از حريف جلو بود، پس از آنکه مربی تیم تهرانی مدعی شد که زمان توسط وقتگیر درست گرفته نشده ميان تماشاگران تهراني و شهر نور درگيري دست جمعی میان جمعیت وسیع تهرانی‏ها و شهرستانی‏ها به وجود آمد تا مربي تيم ساپكو از ادامه این دیدار انصراف داده و اين مسابقه نيمه تمام باقي بماند.

در این میان برخی منابع از تیراندازی هوایی برای پایان دادن به درگیری دسته جمعی در نور خبر دادند که محمود فرج‏زاده ضمن تایید درگیری، این موضوع را رد می‏کند. رئیس کمیته روابط عمومی فدراسیون بوکس در این خصوص می‏گوید: اصلاً مشخص نبود، چه کسی با چه کسی درگیر است که بخواهند با یک نفر یا دو نفر برخورد کنند اما در کل، این درگیری بیش از چند دقیقه به طول نیانجامید و حتی خون هم از دماغ کسی نیامد، چه برسد به تیر هوایی!

در این میان طبق قانون تيمي كه مبارزه را نيمه كاره رها مي كند بايد بازنده اعلام شود اما فدراسيون بوكس که از کنار گذاشتن پیوند ساپکو یکی از معدود تیم‏هایی که پای ثابت لیگ بوکس بوده، هراس دارد و تصور می‏شود با این تصمیم انضباطی، این تیم نیز میدان کم رونق حرفه‏ای گری مشتزنی را ترک کند، برای قانون استثناء قائل شده و در نظر دارد اين مسئله را در كميته انضباطي بررسي كند تا احتمالاً ادامه این دیدار در شهری بی‏طرف برگزار شود که در این صورت نیز با توجه به ترکیب مازنی‏ها، احتمالاً همشهری‏های ناطق نوری فینالیست خواهند شد.

در ديگر ديدار مرحله نیمه‏نهایی لیگ بوکس، تيم فولاد ماهان سپاهان 6 بر 5 از سد هيات خراسان رضوي گذشت تا با توجه به برتری 9 بر2 فولاد در دور رفت، اصفهانی‏ها در دیدار نهایی که تهران برگزار خواهد شد، برابر مازندرانی‏ها به مبارزه بپردازند و این بار جام قهرمان بوکس نصیب تهرانی نشود.

البته اوضاع جالب بوکس به لیگ این رشته ختم نمی‏شود و متاسفانه احمد ناطق‏نوری در برخی از بخش‏های دیگر نیز از نفراتی بهره گرفته که با توجه به سن بسیار بالا، از ظرفیت اجرایی بسیار پایینی برخوردار هستند و همین امر باعث شده، این رشته در برخی حوزه‏ها به واسطه همین اشخاص به صورت لاکپشتی پیش برود.

به نظر می‏رسد احمد ناطق‏نوری که در صورت عدم توانمندی سازمان بازرسی کل کشور برای اجرای قانون دوشغله‏ها، به احتمال غریب به یقین برای چهار سال آینده نیز در تیرماه به عنوان رئیس فدراسیون بوکس انتخاب خواهد شد، ضروری باشد قدری در سیاست‏های کاری این رشته برای برون رفت از وضعیت کنونی تجدید نظر نماید و در وحله نخست با خروج بسیاری از پیشکسوتان از حوزه اجرایی و قراردادن در گروه مشاوران، از نیروهای جوانی استفاده کند تا حضورشان در امور اجرایی این رشته المپیکی می‏تواند، سرعت رشد و بازیابی جایگاه گذشته این رشته را به مراتب افزایش دهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 ارديبهشت 1388
تابلو بود كه نويسنده از ناطق كينه دارد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.28 seconds.